Thursday 5 May 2011

ANTARA AKU DAN KUSESS..ADE APE??

BENDA PALING PENTING BG ANDA KAT KUSESS
KITAORANG

FIRST IMPRESSION TOWARDS KUSESS N UR BUDDY 
hmm mule2 sampai tu,nampak gah lagi2 tgk pagoda tangge pusing2 kan.berjalan aku otw ke bilik kaunseling,nampak le air pancut tu."waaah hebat" bisik hatiku.sampai2 dorm,kaget tgk kuning je sume tapi aku rase cantik le time tu.budak2 time tu plak mesra le dok tunjuk2kan tempat2 di kusess-DM,white house,koop,balai PIBG

NAMA KAKAK ATAU ABANG ANGKAT??
kakak angkat official takde la tapi kakak angkat tak official aku KAK ADIBANABILA. and yg truly act as a kakak aku adalah KAK FYAD.dia datang lawat aku n gang mawar 3(2007) time spm bawak pizza =]

TEMPAT SYOK KAT KUSESS ?
aku suke taman rashidah-ade kucing merayau2 and rase macam dok kat garden yang mewah
aku suke padang sekolah-buleh lari2,buleh golek2 kalo nak,buleh enjoy angin tiup
aku suke court tenis-tempat bayangan aku bersemadi setelah 5 taon main tenis


PENDAPAT ANDA TENTANG PERATURAN KAT KUSESS?
okayla..peraturan kusess dah jadi mcm percaturan idop aku kat situ.tapi aku penat kocoh2 time hari rabu.bab ni tokleh komen banyak2.hohoho =]


 PERNAH ESCAPE PREP X ATAU AKTIVITI KOKO??
hobi..
hahaha takdelah..setakat yang aku ingat tak penah lagi laa tapi time f2,aku bertemankan mia  lambat pegi prep sebab tido.(tu boleh kire escape tak??ahaha baik~)


BERAPA KALI ANDA KE KANTIN ?
jarang-jarang.kadang-kadang.aku selalu lepas subuh tercongok depan locker spread tuna kat roti gardenia,tuang air dalam botol then bawak bekal gi skola.kalo gelabah aku capai biskut teddy tuh.tapi kalo tibe waktu berjoli dgn mun,nadhirah,syatrah.
KANTIN!!
aku datang....


 KENANGAN MANIS ?
# kene kurung kat asrama time hari raye f3 # 
# school trip beramai2 ke sana ke mari #
# panjat pokok kat taman rashidah #
# terbang sane sini,main itu ini #
# tanam time capsule # 
# main futsal f2 #
# hari guru #
banyak laa~


KENANGAN PAHIT ?
% kena marah dgn cikgu tapi it turns out jadi klakar %
% sume bende pahit aku dah letak gule laa %


CIKGU KEGEMARAN?? 
$ cikgu zorah $
$ hani sensei $
$ cikgu hassan $


 BERAPA KERAP ANDA OUTING ? DAN KEMANA ?
selagi ade peluang aku outing,outinggg..
PALING BEST - jalan2,naik bas,bukak puase,sampai malam dgn ORG JEPUN together with syatrah,mia,sarah,nizam
PALING JAOH - pegi jusco klang(penaat)
PALING DEKAT - pasar malam
PERTAMA KALI - time f1 pegi bandar lama k.selangor
 TERAKHIR KALI- tak ingat dah


HMM, PERNAH FLY????
tak penah.tapi aku selalu tanye pengalaman budak2 fly sbb teringin nak rase pengalaman perasaan tak tenang, adrenaline mengalir mencurah2 macam tu. best~


PERNAH SAKIT ?
selesema tu normal dan bersin tu teman rapat bagi aku.
demam tu setahun sekali due kali datang melawat.
batuk pantang dan jadi riang kalau jumpe ais.
suara plak suke tertinggal kat stadium time hari sukan.
 gatal2 datang bile bertemu habuk.


PUAS HATI DGN LAYANAN DAN MAKANAN DM ?
aku sgt suke makan ..hakikatnye suke DM time f4,tak suke DM time f5 sbb time f4 aku dapat banyaaak makanan tapi time f5 (T_______T) sikiit btol..


APA YG BEST KAT BILIK TV ?
aku suke sejuk kat situ.kadang2 join dorang stay up situ,tido situ.makan2 ape yang perlu kat situ. hahaha XD


ANDA RASA ANDA HOT DI KUSESS ?
cuaca memang hot kat kusess tapi aku tak la..


SUKA DGN TEMPAT DUDUK ANDA DI KELAS / LAB / DEWAN ?
suke sebab setiap tempat yang aku duduk strategik untuk aku hidop dan tido XD


TEMPAT DAN WAKTU YG ANDA PALING GEMAR TIDUR
aku sangat la suke tido TAK KIRE MASE DAN TEMPAT
+ tengah2 kemas locker, aku boleh tido depan locker tu +
+ kat katil dok sibok2 lipat baju ni,aku boleh tetido jugaaak.. +
+ tengah2 belajar kat kelas,dorm,bilik study,mesti tido.. +
+ time f2,org busy2 stay up wat keceriaan dorm,
kat tgh2 dorm tu aku tido +
+ tgh peluh2 main tenis kat court tenis tu,
tu je aku tak penah tido lagi +
gwahahaha


 BERAPA KALI PARENTS ANDA MELAWAT ANDA PD HUJUNG MINGGU ?
time f1 hampir tiap2 minggu parents datang sampaikan sabtu malam tu tido hotel,ahad datang balik.alaa homesick le katakan.tapi lepas tu dah besar sikit,bile perlu je le =]


SELALU MENANGIS ?
tak pernah..hahaha hani sensei panggil aku ratu air mata.macam mane tu??
banyak beno pasir suka masok mata aku,nak buat macam mane? ^_^


MENYESAL MASUK KUSESS??
owhoho tak pernah terlintas (^__^)




-hemo hemo hemo-

8 comments:

  1. shikin mmg gempak tido kat dorm! huhuhu.. Cakap sorunk2... hahaha

    ReplyDelete
  2. wahahaha alamak ainil..kantoi aku di situ ^_^

    ReplyDelete
  3. ceh2~ haha.. *tatw nk cmment pe..

    ReplyDelete
  4. wah2... aku suke part kantin tue... sbb ade name aku... ahhahahha

    ReplyDelete
  5. hahah.shikin kalau tdo kat bilik tv,omak aihh mmg susah ah nak kejot,!

    ReplyDelete
  6. adoiayi jiah ,aku lupe pulak nak mention pasal tuh...hahha

    ReplyDelete
  7. bajet ratu...hahahaha :DDD

    ReplyDelete
  8. hahaha syatrah nak sign aku tak??XD

    ReplyDelete